ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen általános szerződési feltételek a www.agrodopping.hu webáruházon keresztül történő vásárlásra vonatkoznak.
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Cégnév: Vasi Medosz Kft.
Székhely: 9700 Szombathely, Pálya u. 5.
Telephely: 9700 Szombathely, Pálya u. 5.    
E-mail:    
Telefonszám:
Adószám: 25936450-2-18    
Cégjegyzékszám:18-09-113265
Nyilvántartó bíróság: … Törvényszék Cégbírósága
Törvényes képviselő: Dosztál György ügyvezető    
Bankszámlaszám:K&H 10404742-50526866-76881008
Webshop elérhetőség:  Hétköznapokon    8:00 - 16:00-ig 

2. SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
2.1 Szerződési Feltételek célja
A Webáruház Szerződési Feltételei a Vasi Medosz Kft., és a vele szerződéses kapcsolatba lépő (a honlapon regisztráló) vásárló, mint Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok, hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések irányadóak.

2.2 Szerződési Feltételek közzététele
A Webáruház Szerződési Feltételek Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol. Az általános szerződéses feltételek a regisztráció során, kifejezett erre irányuló nyilatkozattal kerülnek elfogadásra a Megrendelő részéről, akinek lehetősége van azokat az elfogadás előtt megismerni, illetve azokkal kapcsolatban kérdést intézni a Szolgáltatóhoz a megadott elérhetőségek bármelyikén.

2.3 Szerződési Feltételek hatálya
A Vasi Medosz Kft. fenntartja a jogot, hogy a Webáruház Szerződési Feltételeket bármikor módosítsa. A Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.

3. A SZOLGÁLTATÁS
A Vasi Medosz Kft. (mint Szolgáltató) a Vásárló (mint Megrendelő) részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást.

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya
A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület csak belföldről érhető el. A Vasi Medosz Kft. kizárólag a Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el, amelyet az alábbiakban részletezett feltételek szerint teljesít.

4. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE ÉS MÓDOSÍTÁSA
A szerződés a Szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával, illetve a Webáruház felületén történő megrendeléssel jön létre. A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció. 
A szerződés nyelve a magyar.
A regisztrációhoz szükséges adatok:
Név
Cím
Őstermelő igazolvány száma, vagy vállalkozói igazolvány szám
Adószám
Opcionálisan a művelt terület nagysága
A rendeléshez szükséges adatok: (szállítási cím)
Ugyan az mint a regisztrációs adatoknál, kiegészítve az esetlegesen eltérő szállítási címmel!
5. ADATKEZELÉS

5.1. A Vásárló a jelen ÁSZF elfogadásával az adatok tárolására, archiválására, és kezelésére a Vasi Medosz Kft. .-t bízta meg, aki vállalta az adatok bizalmas kezelését, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki, és szerverein biztonságosan tárolja, és a NAIH felé a szükséges bejelentést megtette.
5.2. Rendelés menete
Minimális rendelési összeg: 30.000 Ft
1. BEVÁSÁRLÓKOSÁR
Miután kiválasztotta a megfelelő méretű terméket, a "KOSÁRBA RAKOM!" gomb megnyomásával rakhat be terméket a virtuális bevásárlókosárba. Amikor egy terméket berak a kosárba, akkor az automatikusan és folyamatosan mutatni fogja a fenti menüsorban a kosárban található termékek darabszámát. Ha a lap tetején jobb oldalon elhelyezett piros kosár ikonra kattint, akkor láthatja a kosarába helyezett termék(ek ) árát, darabszámát  és súlyát, itt eldöntheti hogy tovább vásárol-e a webáruházban a „Nyitólap” gombra kattintva, vagy folytatja a rendelés leadásának menetét, és a „Tovább a szállítási címhez” gombra kattint. (A webáruházban 30.000 Ft érték alatt nem lehet rendelést leadni!)
A „BEVÁSÁRLÓKOSÁR” menüben ellenőrizheti a terméket, annak, mennyiségét, árát és a szállítási költséget.
KOSÁR TARTALMÁNAK MÓDOSÍTÁSA:
    • mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen a fel-le nyilakkal állítsa be a megfelelő számot.
    • termék eltávolítása: A kosár tartalmát a termék megnevezése alatti „eltávolítás” gombbal tudja törölni.
Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, a lent látható TOVÁBB gomb megnyomásával a rendelés következő fázisához jut.
2. SZÁLLÍTÁSI ÉS SZÁMLÁZÁSI CÍM
A számlázási és szállítási cím a regisztrációnál megadott adatok alapján kerül kiállításra.
3. SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
Szállítási mód
Önnek segítséget jelenthet, hogy a szállítási mód kiválasztásakor azonnal látja a költségeket, így könnyebben eldöntheti, hogy melyik szállítási és fizetési mód közül választ.
A vásárlás menete során Ön háromféle szállítási mód közül választhat:
    1. Szombathelyen (Vasi Medosz Kft, 9700 Szombathely, Pálya u 5) szeretném a csomagot átvenni ingyenesen, kézpénzfizetéssel, vagy előre utalással.
    2. Magyar Posta Zrt.
Postai (MPL)Csomag, előre utalással K&H: 10404742-50526866-76881008
Kiszállításkor a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően 1-4 munkanapon belül megkapja. Ebben az esetben csomagként küldjük el Önnek a megrendelt terméket. Ennek a szállítási módnak az előnye, hogy a Magyar Posta Zrt. garantálja Önnek a szállítmány megérkezését. Gyors és biztonságos szállítás.
A megrendelést követően e-mail-ben egy díjbekérőt küldünk, ami alapján kérjük a feltüntetett díjat ( amely már az esetleges szállítási költséggel megnövelt) számlánkra átutalni.
Ebben az esetben rendelését csak úgy tudjuk postára adni, ha Ön a vásárlás folyamatának végén megjelenő számlaszámra átutalja az ott megjelenő végösszeget (mely tartalmazza a szállítás költségét is, amely külön táblázat alapján súly szerint történik kiszámításra.) és az összeg maradéktalanul megérkezik számlánkra. Utaláskor a kedvezményezett neve Vasi Medosz Kft, a közlemény rovatban pedig kérjük tüntesse fel megrendelésének számát a könnyű beazonosíthatóság érdekében
    3. Postai (MPL)Csomag, postai utánvéttel
Kiszállításkor a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően 1-4 munkanapon belül megkapja. Ebben az esetben csomagként küldjük el Önnek a megrendelt terméket. Ennek a szállítási módnak az előnye, hogy a Magyar Posta Zrt. garantálja Önnek a szállítmány megérkezését. Gyors és biztonságos szállítás.
Ebben az esetben rendelését készletellenőrzés után visszaigazoljuk, és a lehető legrövidebb időn belül (1-2 munkanap) átadjuk az MPL futárszolgálatnak. A csomag ellenértékét a futárnak kell kifizetni.
 
Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot!
Amennyiben élni kíván a visszaküldés vagy az elállás jogával, annak módjáról az ÁSZF további pontjaiban tájékozódhat.
 A rendelt termékről készült erdeti számla minden esetben a csomag mellett található

Visszaigazolás hiányában a Szolgáltató a kiszállítás elmaradásáért, illetve késedelméért felelősséget nem vállal. Amennyiben nem kap visszaigazolást e-mailben, úgy kérjük a honlapon feltüntetett elérhetőségeken szíveskedjen kapcsolatba lépni a Szolgáltatóval.
A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Megrendelő a Webáruház Ügyfélszolgálat pontban megadott elektronikus levelezési címen teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás, illetve a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges!

6. A Vásárló jogairól és kötelezettségeiről
6.1. Elállás

A Vásárlót az alábbiak szerint indokolás nélküli elállási vagy felmondási jog illeti meg:
A Vásárló elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja;
akként, hogy köteles az elállástól számított 14 napon belül a Szolgáltató részére a terméket hiánytalanul visszaküldeni. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. A vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató videófelvételt készít.  
Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a megadott elérhetőségek valamelyikére. Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF mellékletét képező elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, amelynek használata nem kötelező, csupán lehetőség.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha a Vásárló eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A terméket a Vásárló köteles számunkra indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. 
A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
6.2 Szavatosság és jótállás
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban, továbbá az egyéb hatályos jogszabályokban foglaltak az irányadóak.

Kellékszavatosság
A Szolgáltató, mint kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
Kellékszavatossági igénye alapján a Vásárló, mint jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kötelezett akkor nem tud eleget tenni a kijavítási vagy kicserélési kötelezettségének, ha a kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tudja elvégezni.
A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.
A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.
A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.
Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.
A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.
Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Termékszavatosság
A fogyasztónak eladott ingó dolog (a továbbiakban: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó és a forgalmazó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó vagy a forgalmazó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a forgalmazót terheli.
A fogyasztó (Vásárló) a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a forgalmazóval szemben.
Jótállás
A szolgáltató a szerződés vagy jogszabály alapján kötelező jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.
A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, kivéve ha a jótállási jegyet nem bocsátották a fogyasztó rendelkezésére.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:
a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját,
b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá
c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját.
Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

5.4. Egyéb rendelkezések
A Vásárló bármely igényét jelezheti az Ügyfélszolgálaton. A Szolgáltató etikai kódexet nem készített.
Az elállási nyilatkozatminta jelen ÁSZF mellékletét képezi, amelynek használata a Vásárló részéről nem kötelező, csupán lehetőség.

6. Adatvédelem, adatbiztonság

6.1 Adatvédelmi nyilatkozat
A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Vasi Medosz Kft. a következő adatokat rögzíti a vásárlókról: 
A vásárló azonosításához szükséges adatokat: a vásárló felhasználói neve, jelszava (egyirányúan kódolva) és elektronikus levelezési címe, neve, címe, telefonszáma, e-mail címe. 
A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a Vasi Medosz Kft. a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.

6.2 Személyes adatok módosítása
Megadott személyes adatait a Vásárló a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képez ez alól a következő adatok törlése:
Egyedi azonosító
E-mail cím
Telefonszám
Jelszó
Név módosítása
A regisztráció törlését a vásárló az info@agrodopping.hu elektronikus levélcímen, illetve az ügyfélszolgálat telefonszámán, vagy levélben kérheti. 
Az adatvédelemmel kapcsolatos egyéb szabályok és információk a Webáruház „Adatvédelem” részében érhetőek el.

7. Záró rendelkezések

7.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

Jelen feltételekről írásba foglalt szerződés nem születik, azt a Vasi Medosz Kft. nem iktatja. 

7.2. A jogviszony megszűnése

A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja, illetve a megszűnés előtt kezdődő, de még lezáratlan ügyekre, azok lezárásáig. A vásárló bármikor kérheti a szerződés azonnali hatályú megszüntetését, amennyiben nincs folyamatban tranzakció, és egyik fél részéről sem áll fenn követelés. 

7.3. Szolgáltató nem vállal felelősséget az egyértelműen a Vásárló nem megfelelő, hanyag, esetlegesen rosszhiszemű magatartására visszavezethető károkért.
7.4. Reklamáció menete
A Vásárló jogosult reklamációját írásban eljuttatni a Szolgáltatóhoz a megadott elérhetőségek bármelyikén (elektronikus úton e-mailben, levelezési címre postai úton). A reklamációt a Szolgáltató 3 napon belül megvizsgálja, és annak eredményéről és a további teendőkről írásban értesíteni a Vásárlót. Jogvita esetén a fogyasztó békéltető testülethez fordulhat. Székhelye szerint illetékes békéltető testület:
 
Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: +36 94 312-356

Fax: +36 94 316-936

Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs
e-mail: bea@vmkik.hu
 
7.5. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Szállító nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Melléklet:
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
Címzett:….. Kft.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt